Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 8 ianuarie 2011

poezie...

uneori simt ca imi vine sa scriu, sa scriu, sa scriu, numai ca este atat de greu sa exprim in cuvinte ceea ce gandesc! e atata zumzaiala printre neuronii mei :D incat nu pot sa ma concentrez sa "scot afara" ce'i acolo. e un proces complicat de decodificare..hm.
dar, se mai intampla uneori ca pur si simplu iese ceva ce...nu m'am gandit niciodata.
de exemplu.eram la seminarul de psihologia educatiei (am inceput modulul asta cu atat entuziasm, dar....am ramas total dezamagita:( ) deci eram la seminar si deodata mi-a venit sa scriu ceva..si am scris!
ce? o poezie! e incredibil, nu? :)
dar am scris-o. e asaa...parca nu are niciun mesaj si totusi contine o gramada de sfaturi.ce e interesant e ca dupa ce am scris-o, a doua zi sau chiar in aceeasi seara, m-am confruntat cu situatii in care ar fi trebuit sa reactionez asa cum am scris acolo..dar e asaa de greu sa fii bun cand altii nu se straduiesc nici macar sa fie politicosi..

deci, poezia.
e scrisa pe 6 ianuarie.


Să fii neobrăzat nu-i greu.
E greu, în schimb, să fii, mereu,
Acela căruia îi place
Bine altora a face.

De ce să nu te gândești
La cei lângă care viața-ți trăiești?
De ce să nu le demonstrezi
Că a fi e mai mult decât ceea ce visezi?

Zâmbește celor din jurul tău!
De asta n-o să-ți pară niciodată rău.
Asta-ți va face în primul rând ție un bine,
Apoi celor care vor primi zâmbetul de la tine.

Fii binevoitor, nu-ți fie teamă să ajuți,
Dorința celui de lângă tine s-o asculți;
Să dai, atunci când trebuie, un sfat –
Îndreaptă-i pe ceilalți pe un drum echilibrat.

Nu fi un mediocru – de ăștia sunt destui.
Alege să fii unul dintre acei puțini și buni!



posibil ca ar mai trebui vreo completat ceva la final..dar de ce sa nu fie o concluzie versurile astea doua?
si ce e si mai interesant e ca are rima..intreaga poezie are rima. e fantastic! si in premiera pentru mine.adica nu am compus niciodata o poezie asa de lunga cu rima. de obicei scriam niste ciudatenii, fara rima, masura si alte din astea..dar, in toate este un inceput :) 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu