Totalul afișărilor de pagină

joi, 1 decembrie 2016

Ce urmează după

A trecut mai mult timp decât mi-am imaginat că va trece până la un următor articol. Sunt nevoită să îmi cer iertare de la cititori, de la cei care au..așteptat (printre care mă găsesc și eu însămi).
Chiar acest articol a fost în stadiul de draft o bună bucată de vreme...

Am vorbit mult despre așteptare...și cum suntem mereu nerăbdători și că uităm că lucrurile trainice se construiesc în timp, uităm că Dumnezeu lucrează în moduri pe care nici nu le bănuim.
Ei bine, pentru mine una dintre așteptări a luat sfârșit. M-am căsătorit! Știu că multe fete visează la asta, încă de mici...și eu am făcut-o. Și multe, mult prea multe dintre noi ne pierdem vremea, emoțiile și energia căutând frenetic, punându-ne întrebări și luând inițiative deloc potrivite.
Am fost binecuvântată să înțeleg cu adevărat că așteptarea activă dinaintea căsătoriei nu este acel fel de așteptare-căutare, ci este o așteptare-pregătire.

Aici este un video în care Jefferson Bethke (probabil vă amintiți de el din clipul Why I hate religion but love Jesus, care l-a făcut de fapt celebru) o spune clar și răspicat: ”There is no such thing as THE ONE.” Nu, nu există! Dar exiști TU și te poți pregăti TU ÎNSĂȚI/ÎNSUȚI să fii THE ONE.
De aici și din alte surse am fost încurajată ca în perioada de așteptare, în care poate nu am văzut niciun firicel de lumină în ceea ce privește căsătoria, să mă dezvolt, să învăț, să slujesc, să îmi fac prieteni și să mă implic, acolo unde am fost așezată, și bineînțeles, să mă rog.

Nu voi înceta niciodată să le încurajez, mai ales pe fete, să se roage. Rugați-vă, fetelor! Rugați-vă pentru soții voștri! Poate nici nu îi cunoașteți acum, dar ei sunt acolo undeva și au nevoie de rugăciunile voastre. Rugați-vă cât mai specific. Am mai jos o imagine care spune totul. Fiecare bucățică din el are nevoie de rugăciunile tale. Credeți-mă, veți rămâne uimite de cât de clar veți vedea răspunsurile la rugăciuni!

Deocamdată mă opresc aici și promit să revin cu detalii 😊 Povestea noastră este într-adevăr deosebită și am putut vedea cum gândurile Domnului sunt atât de diferite de ale noastre și cum de pe căi diferite ne aduce împreună, alături de El.

Pe curând.

Monica Prundean 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu